2012. augusztus 13., hétfő

Paradicsom saláta bazsalikomos joghurt öntettel





Csodálatos színek, melyekkel vétek lenne nem játszani! Kertem nincs, de a piacon résen vagyok, így találtam rá erre a gyönyörű sárga paradicsomra! Bazsalikom van az erkélyemen rendesen, így rögtön neki kell fognom a salátának.

Hozzávalók:

  • 1 db piros paradicsom 
  • 1 db sárga paradicsom 
  • 1 marék friss bazsalikom
  • 1 dl joghurt
  • 1 tk olíva olaj
  • 1 csipet őrölt  fehér bors / 3-4 tekerés az őrlőn/
  • 1 pici só
  • 1 hajszál reszelt fokhagyma 
  •  1-2 csepp friss citromlé / ha lágyítani szeretnéd az öntetet ici -pici cukorral tudod /
  • fekete szezám a díszítéshez+ a bazsalikom virág

Elkészítés:

Próbálok egyforma méretű paradicsomokat kiválasztani, a végüket levágom, de nem dobom el, mert ezt fogom apróra vágni és rászórni a végén a salátára. A paradicsomokat keresztbe vágom, mert így nekem szebben mutat. Elrendezgetem a tányéron.
A bazsalikomos öntet úgy születik, hogy maradt ki joghurtos öntetem, de estére már unnám / ilyen vagyok! /, viszont rengeteg bazsalikomom van az erkélyen, ezt minden reggel megtapasztalom locsoláskor, így meg is születik a terv! Leszakítok egy marék bazsalikom levelet, de mielőtt az aprítóba tenném adok neki a késsel rendesen, így gyorsabban krémesedik a joghurttal és a többi hozzávalóval. Szép zöld színt kapok!


Klassz üde, színpompás saláta!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése