2014. május 1., csütörtök

Spenótos palacsinta sajtkrémmel töltve, zöld spárgával és leveles spenóttal



Ma délelőtt zöldségekkel töltött spenótos palacsintát készítettem sajt mártással, de kimaradt pár darab palacsintám, és ekkor, egy kicsit tovább gondoltam a dolgot, majd ez lett a végeredmény. A sajt krémen kicsit sűrítenem kell, hogy megmaradjon töltelékként a palacsintában, egy kevés aprított spárgát is teszek a krémbe, majd megformázom a palacsintát. Ezután már csak a díszítés van hátra.




Az étel készítésre elég időt kell fordítani, mert könnyebb becsúszhat a hiba, ami később nehezen javítható, mint ebben az esetben is!
Csúnyán hajtogattam össze a palacsintát, de ez még nem minden, rosszul is fotóztam, de gondoltam , tanulságképpen mégis felrakom!! 





A spenótos palacsintába friss spenótot tettem, de kimaradt  egy kevés, így ez kerül a palacsinta tetejére, ezzel is lazábbá próbálom tenni a fogást. Kérdezhetnétek, hogy kerül ide a spárga, de csak annyit tudok mondani, hogy zöld napom van! :-) Vannak mosolygós napok, olykor szerencsések, miért ne lehetne zöld nap is!?



  

A parmezánt ki nem hagynám!



Aki nagyon szereti a sajt mártást, a tejfölt, nyugodtan adjon még a fogáshoz, tőlem köztudottan távol áll!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése