2012. május 19., szombat

Petrezselyem sóval és olíva olajjal

    Úgy kezdődött,hogy szombaton / nem túl korán / biciklire pattantam,azzal a szándékkal ,hogy megnézem hagytak -e valami nekem valót a piacon vásárló társaim. Csodás dolgokat találtam! 
 
 Gyönyörű medvehagyma csokor, mini karfiolok és egy csokor díszítő petrezselyem. Imádtam őket! Azonnal elrendeztem és lefotóztam őket! Későbbi sorsuk így alakult!              
 
                                                                                                                                                                                                                           
 A petrezselymet jó alaposan  megmostam , szárítottam, majd ollóval aprítottam, üvegbe raktam,de előtte sót szórtam az aljába / jó nagy szeműt,hogy szebben mutasson/, végül ráöntöttem az olajat. Bármilyen olaj jó, nem változtat a képen! / én olíva olajat használtam.
Ha nincs ilyen kis csicsás horgolásod a tetejére akkor valamilyen anyagból is kivághatod,de a leggyorsabb megoldásnak papír is megteszi!
AJÁNDÉKNAK IS TÖKÉLETES!  AMIKOR  A AJÁNDÉKKÉNT ÁTADOD  FELTÉTLEN LEGYEN OTT A PÁROD , VAGY VALAKI KETTŐTÖKÖN KÍVÜL! SZÓLJ NEKEM,HA NEM NŐTT AZ ÖNBIZALMAD!
 
 
    A díszítő petrezselyem így száradt! -Elnézést a rossz kép minőségért!

   Biztonságosabb ha szárazon kerül az üvegbe!