2012. május 19., szombat

Paprika krém leves pirított mandulával és petrezselyemmel



    

Paprika krém leves köles golyóval

Valóban jó ideje forgott a gondolatom a tejszínes paprika krém leves körül! Elég réteg leves,de aki szereti az valószínű,hogy kapna az alkalmon és boldogan osztozna velem az elfogyasztásában!
Hozzávalók  - 4 adagra
  •  20 dkg paprika krém / a házi paprika krém receptjét megtalálod/
  •   1 ek olíva olaj / de bármilyen jó! én éppen szőlőmag olajat használtam ehhez a leveshez/
  •   1 dl sűrűbb tejszín,ha hígabb akkor 1,5 legyen
  •   1 ek sűrítő anyag / zabpehely lisztet használtam/
  •   só ízlés szerint
  •   4-5 csepp citromlé
Tálaláskor
  •   2 dkg pirított mandula
  •   1/2 csokor petrezselyem
vagy ajánlom még ehhez a leveshez a bio köles golyót is, de csak akkor ha frissen van felbontva, és még ropogós!
 

                                                   
  A képen lévő kisebbik üveget használtam fel!
 Elég tömény leves,  ezért csak egy spenótos quinoat készítettem utána, és ezt a receptet is megtalálod a blogban.