2014. január 13., hétfő

Körte gojival, friss narancslében, mentával


 Az elmúlt hetem elég mozgalmasan kezdődött, és azóta sem lankadt, sem a munkakedvem, sem a feladataim száma!
Elkezdtem összeállítani egy 1400 Kcal mennyiségű  heti menü sort, mert nem kímél a mérlegem, amikor ráállok, így január elején! Szembe kell néznem a valósággal! Mozgás, mozgás, és fokozott odafigyelés az étkezésre! A stressz elkerülése, ami szinte lehetetlennek tűnik, de a csökkentése már elérhető közelséggel kecsegtet!! :-) Mindig  pozitív beállítottságú vagyok!

A mai napba belefért a képen látható kis kényeztetés! Rendkívül finom, és  üdítő!


Ki melyik körtét kedveli, azzal készítse!
TANÁCS! Fogyasztás előtt a lehető legkésőbbi időpontban készítsétek el, mert a C vitamin nagyon hamar lebomlik!

Hozzávalók: 3 adaghoz- persze, az egészet megtudtam volna enni!

  • 75 dkg körte
  •  4 nagyobb narancs kicentrifugálva
  •  1/2 marék goji bogyó / A Nagymama Fűszertárban kimérve kapható/
  • 1 csipet szárított vaníliás menta / megszárítottam, és vaníliás cukorban megforgattam, és így tároltam be/

 Elkészítés:

 Legelőször  a narancslét készítem el, hogy a körtéket mosás, hámozás, magozás után rögtön a narancslében landolhassanak, így nem barnulnak be. Hozzáadom a goji bogyókat, óvatosan összeforgatom, és tálaláskor a mentával megszórom.

         

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése