2013. január 12., szombat

Süllő egészben



Nagyon klassz dolog történt velem pár nappal ezelőtt! Az öcsém meglepett 3 db hallal, köztük ezzel szép kis süllővel.. Gondoltam,  gyorsan el is készítem. Mi sem egyszerűbb! A viccet félretéve, szerencsém van, mert gyönyörűen megtisztította, csak átmosom beirdalom, kevés citromos-fokhagymás sóval bedörzsölöm, és irány a sütő. Még  egy kis olíva olajjal meglocsoltam, mert szeretném, hogy szaftosabb maradjon.
A sütőt 200 fokra előmelegítem, a halat betéve csak 10 fokkal veszem vissza. Középső rácsot ajánlom, alul-fölül sütéssel. Nem tart tovább 15-20 percnél.
Ha ropogósabban kedvelik, akkor tovább maradhat, ami ekkor biztos viszont, hogy szárazabb lesz egy kicsit.
Megpróbálhatják fólia alatt is, az sem rossz ötlet!

Én csak egy kis citromot teszek rá, és kevés csilis olajat. Adhatunk hozzá könnyű salátát, és egy pohár finom fehér borról se feledkezzünk meg!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése