2014. augusztus 2., szombat

Rántotta több színű paprikával




A mai gyors reggelim! Sokkal finomabb, ha a rántottába egy kis hagymát és paprikát is fonnyasztunk, így teszek ma én is !
Úgy kezdődött, hogy megcsöngettem telefonon a barátnőmet, de nem vette fel! Meg szerettem volna kérdezni tőle, hogy van-e kedve a piacon egy kis sült halat reggelizni, mert én farkas éhes vagyok. és akkor már a kávét sem hagynánk ki Andinál!
Várok egy kicsit, hogy visszahívjon, de bevallom nem sok türelemmel, mert farkas éhes vagyok, majd hozzálátok a rántottához. Kenyerem nincs itthon, de sebaj.


 

Hozzávalók:

  • 2 tojás / nem viszem túlzásba!/
  • pici só
  • csilis olíva olaj
  • 1/2 zöld erős paprika
  • 1/2 tv paprika
  • 1 szál lila hagyma
A serpenyőben felmelegítem az olajat, de nem hevítem túl, mert akkor elveszíti a finomságát az ételem. Elkezdem beledobálni az összevágott hagymát, paprikákat, megsózom, lassan fonnyasztom, mert el szeretném kerülni, hogy megégjen, és persze így tudom a lágyságát / nőiességét / is biztosítani.
Felverem a gyönyörű házi tojásokat, majd ráborítom a zöldségekre, éppen megkeverem, és már borítom is a tányéromra! Ez a képen látható teljes kiőrlésű toost a kísérője.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése