2014. március 21., péntek

Pati nyalókák gyerekeknek süteményből



Most találtam ezt a pár éve készült nyalókás képet, és úgy döntöttem, hogy megosztom az olvasókkal, mert a gyerekek elkápráztatása nem könnyű, de ezzel a költségkímélő, mutatós édességgel megtörténhet, hogy sikerül!

 Az úgy történt, hogy kimaradt egy lap piskóta, elszámoltam magam, gondoltam valamit kezdenem kellene vele, így született ez a pár nyalóka.

A kis karikák a legkisebb pogácsa szaggatóval készülnek. Majd lekvárral, vagy bármilyen krémmel megkenem a felét, ezután összeragasztok kettőt, majd félreteszem, és elkezdem a csokoládét felolvasztani.
Attól függően, hogy hány százalékos a csokoládém kicsit hígítom olajjal, vagy egy kis tejszínnel.
Csinálok egy próbát, hogy biztos legyek benne, hogy nem fog lefolyni az egész csokoládé az oldalán.


A díszítéshez bármit használhatok. Itt őrölt mogyoróba és színes cukor darabokba forgatom meg a csokis nyalókát, majd szárítom. Tudom, hogy ezek a kis színezéke nem igazán egészségesek, de lehet mákba, mandulába, vagy fehér csokoládé reszelékbe is forgatni.
A szárításhoz és a tároláshoz egy cipős dobozt alkalmaztam, csak azért mondom, mert a képen ez nem biztos, hogy jól kivehető.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése