2014. március 22., szombat

Az én tripla erős pizzám




Lehet, hogy vannak tökéletes háziasszonyok, de nekem sosem sikerült erre a posztra beszavaztatnom magam, ezt őszintén mondom! Mindig kevés idővel rendelkeztem, így a vacsora elkészítésére szánt idő sokszor minimális volt! Emlékszem, néha a lányom még le sem tette a táskáját, én már a tűzhelynél voltam, kapcsoltam a gázt, tettem fel a spagetti főző vizét, hogy az éhesem  gyomrát mihamarabb megtöltsem!
Ez a gyors pizza is egy ilyen megoldás, de néha vállalnunk kell az esendőségünket is! Ti hogy vagytok ezzel?


 


Ez egy vásárolt pizza alap, amit megpakolok a saját kedvenc dolgaimmal, melyek a következők:

  • házi sajt
  • házi sonka / éppen egy pici/
  • házi paradicsom 
  • hegyes erős paprika
  • pfefferóni 
  • csili pehely

 Azt már nem is kellene megjegyeznem, hogy imádom a csípőset! A csilis olajat, a csili pelyhet, csili lekvárt, stb.!
Amikor kész a felturbózás, akkor irány a200 fokra felmelegített sütő. Csak percekben mérhető a várakozás!
8-7-6-5-4-3-2-1-000000000! Azért fújd, mielőtt bekapod az első falatot, mert mint a képen látod, ellenállhatatlan!
 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése