2012. július 30., hétfő

Mozzarellával-kuszkusszal töltött paprika balzsamos salátával


Alig vártam, hogy a piacon megjelenjenek ezek foltos paradicsom paprikák! Sok fajta variációban meg lehet tölteni őket, de én ma ezt a húsmentes változatot készítem.



Imádom a friss színes zöldségeket minden módon!



Hozzávalók: 2 db paprikához

  • 2 db nem túl nagy paprika
  • 8 szem mini mozzarella
  • 8 szem sárga koktél paradicsom
  • 2 csapott kanál kuszkusz
  • 2 kanál olíva olaj
  • 2 dkg reszelt mozzarella, vagy más sajt
  • csipet fahéj
  • aprított petrezselyem ha kéznél van
  • 2 szál bazsalikom levél

  Saláta

 minden fajta zöldség egy kis balzsamecet koncentrátummal

Elkészítés:

A paprikákat a 3/4 részüknél keresztbe vágom, majd a magházat eltávolítom, megmosom, hagyom lecsepegni.  Amikor ez megtörtént elkezdem a tölteléket beleadagolni. Legelőször megsózom a paprika belsejét és egy kis olajat spriccelek bele, csak most szórom bele a kuszkuszt, pici fahéjjal ízesítem.
Ne ijedjünk meg tőle nagyon kellemes lesz!
Ekkor jön a koktél paradicsom és a mozzarella, majd még egy kis olaj spicc, pici só, a tetejére a paprika fedő. A koktél paradicsomokat picit megszurkálom, mert a kuszkusznak kell a nedvesség. Pici olajat teszek a tepsibe.
A reszelt mozzarellát csak sütés után szórom rá.
Amíg sül a paprika elkészítem a salátát, amire csak egy kis olajat és kevés balzsamecet koncentrátumot teszek, mert meg szeretném őrizni a paprika friss ízeit. A fekete szezám  csak hab a tortán!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése