2012. július 22., vasárnap

Kovászos cukkini

 





Miért ne lehetne kovászolni bármi mást az uborkán kívül! Tettem pár hete egy próbát, de az egy picit sós lett. Rá is hagytam a dolgot, gondoltam ennyi elég is a próbálkozásból, de a múlt hét szombaton egy tündér házaspárnál vendégeskedtem, és csodák-csodájára az ablak párkányon megpillantottam az ott sorakozó kis pajtásokat / cukkinis üvegeket/! Kakukkné Ági és párja Attila bio gazdálkodással foglalkoznak már hosszú évek óta. Szeretem őket kitartásuk, találékonyságuk, tudásuk, közvetlenségük és sorolhatnám még mi okán.
Élőkert nevet választották az ott folyó munkálatok keretbe foglalásához, és ez tökéletes találat. Ott minden él és mozog, a termések gyönyörűek, zamatosak, a vendéglátásuk kitűnő!
Újra nekifogtam a cukkininek, most nem hiába!
A formázás elég rusztikusra sikerült, már a nap vége volt, de nem hagytam rá, üvegbe kerültek!

.

Hozzávalókat és az elkészítését lásd a kovászos uborkánál, nézzétek el nekem, hogy még egyszer nem írom le.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése